Vedeli ste o tom, že práve kvalitný obsah častokrát rozhoduje o tom, či a koľko sa na webe vytvorí konverzií? Pravdepodobne to viete aj z vlastnej skúsenosti užívateľa, ak ste si chceli kúpiť niečo konkrétne a hľadali ste to cez internet. Samotný obrázok bez pridaného textu by zrejme nestačil k tomu, aby vás presvedčil k vytvoreniu objednávky. A práve preto podnikatelia a e-shopy radi uvítajú profesionálny copywriting.
Čo je však ešte dôležitejšie, vzniknutý obsah následne ocenia hlavne návštevníci konkrétnej stránky, pretože text ich dokáže osloviť a prípadne im vie odpovedať na základné úvahy alebo otázky, ktoré rozhodnú o tom, či plánovanú konverziu nakoniec uskutočnia. V neposlednom rade kvalitný obsah ocenia takisto internetové vyhľadávače a posunú vás na vyššie miesto vo svojich výsledkoch. Predovšetkým ak sa text zameriava na SEO a správne kľúčové slová.
Toto sú faktory, ktoré sa podpisujú pod vašu lepšiu viditeľnosť a fakt, že si vás nájde viac relevantných záujemcov konkrétnej tematiky, respektíve konkrétnych služieb a produktov. Zároveň týmto spôsobom posilňujete svoje podnikateľské meno a to, že vás bude poznať čoraz viac užívateľov. Preto môžeme jednoznačne povedať, že vsadiť na tvorbu aktuálnych a zaujímavých článkov sa oplatí a v podstate sú základom k úspechu.
Články sa dajú využiť viacerými spôsobmi efektívnymi pre vaše zviditeľnenie, rastúcu návštevnosť a lepšie postavenie vo vyhľadávačoch. Môže ísť napríklad o tvorbu PR článkov, čo sa umiestnia na tematicky blízke weby a do tematicky blízkych kategórií, kde nájdu svojich čitateľov. Takisto môže ísť o obsah, do ktorého sa vsunú spätné odkazy, čo smerujú na vašu domovskú stránku, pričom budú umiestnené na „vonkajších“ weboch.
A mimochodom nielen novodobým trendom, ale potrebným základom sa stáva takisto fakt, že mnohé dnešné e-shopy majú takisto svoj blog.