1. Znalosti
Ak máteurčitú odbornosť či skúsenosti, bude to vašouveľkou výhodou.V čom ste dobrý? Čo radi robíte? Prezentovať svoj produkt či službu s určitou mierou autority je rovnaký proces ako tvorba značky. Dôvera vo vás, váš produkt či službu vzrastie, pokiaľ ukážete, že o tom máte dostatok informácií a viete, o čom hovoríte a čo ponúkate.
2. Záväzok
Dôležité je, aby ste vedeli, že rozbehnutie online biznisu je beh na dlhú trať.Možno máte výborný nápad, ktorý bude ako taký veľký tresk a všetko pôjde ďalej v podstate ľahko a samo. Ak to však žiaden tresk neurobí, budete musieť rozvíjať svoj nápad, držať krok s novinkami vo svete a reagovať na potreby svojich zákazníkov. Vaše webové stránky budú musieť byť neustále aktuálne.
3. Praktické informácie
Svoje miestečko, ktoré si v tomto online svete podnikania nájdete, musí byť schopné prezentovať vaše produkty a služby a mať istú trvácnosť. Teraz sa dá nájsť na internete už všetko, ale všetko má svoju cenu. Vždy príde niekto s lepším nápadom, aby sa stal jednotkou na trhu.
4. Prieskum trhu
Každý biznis potrebuje svojich zákazníkov, či jednorázových alebo dlhodobých. Hoci neexistujú žiadne záruky, že sa vám bude dariť, ak nájdete svoje miestečko, o ktoré je veľký záujem a má malú konkurenciu, máte veľkú šancu na úspech. Preskúmajte pomocou dostupných nástrojov potenciál vašej myšlienky. Ak nikto nehľadal podobnú službu či produkt cez vyhľadávanie prehľadávačov, nemusí to hneď znamenať, že o to nebude záujem, avšak budete musieť byť agresívnejší s vašim online marketingom. Porozprávajte sa s priateľmi a rodinou, čo si o vašej myšlienke myslia.
5. Udržateľnosť
Ak si už vyberiete teda čokoľvek, pokiaľ ste nenašli zlatú hus alebo produkt,ktorý sa predáva doslova sám, potrebujete zručnosti na udržanie svoho podnikania. Budete sa musieť oboznámiť s online marketingom, optimalizovaním pre vyhľadávače, blogy či online inzerciu.